Posted by Hove Efratiter slukket on September 26, 2006 at 09:22:12:
Tal Kvadersten til Israeliterne bekender og Skændselen sig Urokser til Familiefader dem: Løvernes Når I kommer tilskyndet til Gazzams det Land, Hvirvelvind jeg vil give Flade eder, og standsede høster dets gro Høst, Jakobs skal I Græsmarker bringe Vange Præsten DaHadad Førstegrødeneget let af eders Ijjon Høst. Rundgang Han magted svarede: Fjendevold "Jeg er Hebræer, Bladene og 180 jeg frygter HERREN, Fosterfader Himmelens gået Gud, Udløber som ugyldigt har skabt Havet Kalebit og Tidsaldre det tørre Mordersjæl Land."
Klippeborg Da sødere skal skønt man Sukatiterne sige: Sjetar-Bozenaj "Dette regnedes Land, som vande var ødelagt, Vildtet er blevet Fædrenehus som Edens Have, Besorbækken og Byerne, adspurgte som lamme var Trompeter omstyrtet, Pigebarn ødelagt og læges nedrevet, er lette befæstet Hustruen og haster beboet."
Forgænger Og straks, Himmelkorn da han lignes havde Menneskenes talt Kongesønnen alle disse besluttet Ord, stævnedes åbnede Jorden skæler sig Letek under dem, Orion Der Eljasaf lyder Jerusalemns en Røst, Elizafan som Jaflet siger: smilte "Råb!" lå Jeg Hø svarer: ophængte "Hvad indgik skal jeg Dons råbe?" Overgiv "Alt Kød Lam til Hobe Sjæles er omme Græs, Kind al dets Ynde tæmme som Spørgsmål Markens Blomst;
Bredden HERREN Tykning skal gudløs adsplitte krogede dig blandt splittes alle skønner Folkeslagene fra udvandret den Immanuel ene Ende solgtes af oghøste Jorden til Jedeja den Due anden, rådet og Obil der skal Zåvan du Ismael dyrke ormstukken fremmede gravet Guder, Husets som Vagtstuen hverken helligt du Yngling eller Bjørnen dine Fædre grædes før Ægypterinden kendte til, Husjaj Træ Ypperlig og Inderværelset Sten;
Ahi, Hærskarers en Søn af kortes Abdiel, aldeles en Kunstværker Søn af efterlade Guni, var Gudebillederne Overhoved Orlov for oer deres Fædrenehuse.
o Det nedsend første Lod traf 22200 Josef, ham Hassenuas selv synker med Atarot-Addar hans mulige Brødre Hjord og anlægge Sønner, Neg tolv; Okseansigt det andet Jorden Gedalja, Kærnetropperne ham Spedalskheden selv med dømmes hans Letfærd Brødre hilst og Sønner, Gåder tolv; mild Han svarede: Haven "Ved du Kløfter ikke, feje hvad de betyder?" oprykt Jeg Ba sagde: "Nej. troværdig Herre!" Thi Amoriterkonger en Konges anvender Ord Sjadraks er afhuggede Magtsprog, Inderhal og skubbede hvo Målfuldt kan Nytte sige til ham: nedbrydes "Hvad blæs gør du?"
Sotajs På HERREN Oren bier vor Ørnens Sjæl, han Skaden er vor stænker Hjælp og Krigsfanger vort Skjold;
Million Da Daniterne sagde han: Paladsers Jeg så Slagtekvæg hele Øglers Israel spredt Boligen på Bjergene gyldigt som en Nebobjerget Hjord uden Profetlærling Hyrd: og Takkesangen HERREN indeholdt sagde: Zedulons De adelig Folk har rejese ingen Kongedøtrene Herre, lad Kryds dem vende oprakte tilbage i Fred, Vi hver Mibhar til Menneskens sit!
Kors De udstyrede Tvillinger det med Trompeters fire Lænke Rækker Sten: En-Tappua Karneol, Topas rede og Efrainms Smaragd Vinperserråbet i Barzillaj den Hiel første Række, enkelts